عشق من جای دیگریست


عاشق پاره سنگها باش..شاید روزی عاشق قلب پاره ی من شدی..!

من براي سال ها مينويسم...سالها بعد که چشمان تو عاشق میشوند...افسوس که قصه ی مادربزرگ درست بود..همیشه یکی بود یکی نبود..!

یادت هست گفتی عشق زیبا نیست

یادت ماند گفتم دنیا همه زیبایست

یادت هست گفتی بین ما تمام شد همه چیز

یادت ماند گفتم اینگونه مگو،بین مافاصله ای نیست

یادت هست گفتی نداری هیچ حسی به من

یادت ماند گفتمت نگاه تو باشد مسله ای نیست

یادت هست گفتی برو دیگر سراغ من نگیر

یادت هست گفتم فقط یک نگاه برای من کافیست

و اکنون چه غریبانه حقیر شدم به پای تو

انگار درست میگفتی در سینه ی تو برای من هیچ عشقی نیست

باشد میروم از این دیار زیبای من اما

چه دیر فهمیدم عشق من جای دیگریست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 16 مهر 1390برچسب:,ساعت 14:13 توسط راحیل| |


Power By: LoxBlog.Com